SGA Empowers radionice

SGA Empowers 07.03.2024.
Vreme Razno
Jezik Srpski
Lokacija Razno
Cena Besplatno

SGA Empowers radionice

SGA želi da podrži devojčice, devojke i žene – kako one koje su već u gejming industriji, tako i one koje žele da postanu njen deo. Bilo da se bavite umetničkim zanimanjima, tehničkim ili onima koje više naginju ka biznisu i radu sa ljudima – gejming industrija je kreativno mesto za rad i jedna od trenutno najtraženijh karijera.

Tokom jednog dana organizujemo čak 4 radionice. Pogledaj koja te najviše zanima i pridruži nam se!

NAPRAVI SVOJE PRVO FORTNITE CREATIVE OSTRVO

Kroz ovaj deo SGA Empowers programa koji organizujemo u saradnji sa Epic Games Novi Sad želimo polaznicama da pružimo osnovne teorije razvoja video igara, a potom da te iste elemente stavite u praksu rada unutar Fortnite Creative okruženja.

Ovaj mod popularnog Fortnite izdanja Epic Games kompanije dozvoljava pravljenje velikog broja različitih digitalnih svetova, kao i video igara unutar njih. Kroz predavanja u blokovima, ali i aktivan rad na sopstvenim ostrvima (Fortnite Creative Islands), polaznice će dobiti priliku da stečene ideje o konceptima dizajna video igara i direktno primene. Time će napraviti svoje kreacije unutar Fortnite Creative i tako dobiti priliku da iskuse kompletan ciklus razvoja proizvoda najvećeg domena globalne industrije zabave.

Prethodno iskustvo nije neophodno, a sve za rad je obezbeđeno na licu mesta.

*

PREDAJE: Ivica Milarić – Stručni saradnik, Akademija umetnosti Novi Sad
KOLIKO IMA MESTA: 14 mesta za praktičan rad
VAŽNO: Moraš imati više od 18 godina
KADA I GDE: 16h – 20:30h, NTP Novi Sad
PRIJAVI SE OVDE

 

 

NAPRAVI 3D PLATFORMER

Najbolji način da naučiš je da probaš! Ako si oduvek želela da napraviš igru, prijavi se za jednu od ove dve radionice koje pravimo u saradnji sa Univerzitetom Metropolitan. Na obe radionice praviće se prototip za platformer – tip igre na kojima smo svi odrasli, a koje su savršene da se savladaju osnove gejm i level dizajna.

Za učešće na radionicama nije potrebno prethodno iskustvo u izradi video igara, 3D modelovanju ili računarskom programiranju. Kroz četvoročasovni termin analiziraće se koji su to elementi neophodni u ovom procesu, kako su međusobno uslovljeni i na koji način planiramo njihovu izradu, uređivanje i integraciju u engine. Sva oprema je obezbeđena na licu mesta.

*

BEOGRAD – UNREAL ENGINE 5

Predaje: Milan Ličina – Dizajner novih medija i kreativni tehnolog, Docent Metropolitan Univerziteta
Koliko ima mesta: 15 za rad, 10 za praćenje sa strane
Kada i gde: 13h – 17h, Metropolitan Beograd
PRIJAVI SE OVDE

NIŠ – UNITY EDITOR

Predaje: Maja Ćosić – Saradnica u nastavi, Metropolitan Univerzitet
Koliko ima mesta: 24 mesta za praktičan rad i 10 mesta za praćenje
Kada i gde: 13h – 17h, Metropolitan Niš
PRIJAVI SE OVDE

 

 

NAPRAVI LOGO ZA SVOJU IGRU

Šta vidimo svaki put kada se load-uje igra? Šta je ono što je najlakše zapamtiti i prepoznati? Logo! Zato je važno da tvoja igra ima originalan, zanimljiv logo koji na prvi pogled prenosi vajb i žanr igre. Na sreću, sada je pravljenje logoa dobro proučena stvar.

U saradnji sa Playstudios Europe organizujemo radionicu na kojoj ćeš naučiti kako se pravi, ali i napraviti logo za svoju igru – pravu ili izmišljenu.

*

Važno: Za učešće na radionici potrebno je da poznaješ rad u Photo Shop-u, i da poneseš svoj lap-top na kojem ti je instaliran PS.
Predaje: Ljubica Rančić – Art Director (Live Ops), Playstudios Europe
Koliko ima mesta: 15 mesta
Kada i gde: 17:30h-19h, Playstudios Europe
PRIJAVI SE OVDE!

 

 

BONUS – RADIONICA ZA ZAPOSLENE U GEJMINGU

Ovog dana želimo da podržimo i sve vas koje radite u industriji kroz radionicu posvećenu mekim veštinama u Beogradu.

Uskoro najavljujemo sve detalje ovog dela programa, a ako već želite unapred da rezervišete svoje mesto, javite nam se na sga@sga.rs i prvo ćemo vama poslati sve informacije.

Millan Ličina,
Profesor, Univerzitet Metropolitan / Vidra
O predavaču

Milan Ličina je vizuelni umetnik, rođen 1990. godine u Beogradu.

U svojoj praksi operiše kroz polja nastajućih tehnologija i iskustvenog dizajna, koristeći presek umetnosti, dizajna i tehnologije kao platformu za kreiranje jedinstvenih narativa, sa širokim iskustvom u novim medijima, računarskoj grafici, kreativnoj industriji, dizajnu događaja i izložbi.

Aktivan je kao predavač na Univerzitetu Metropolitan i u Crater Training Centru, a pored toga sarađuje sa Galerijom12+, Centrom za promociju nauke i mnogim drugim inicijativama.

Jedan je od retkih Unreal Engine Authorized Trainer-a u našoj zemlji.

Ivica Milarić,
Akademija umetnosti u Novom Sadu, stručni saradnik u nastavi
O predavaču

Ivica radi kao stručni saradnik u nastavi na Akademiji umetnosti pri Univerzitetu u Novom Sadu, a po zvanju je diplomirani psiholog i master umetnik digitalnih medija. Pored akademske karijere, zapažen je i njegov uspeh u industriji zabave gde je učestvovao na preko 30 međunarodno objavljenih naslova kao dizajner video igara. Završio je kurs Train the Trainers pri Crater Training Centru što mu je pružilo uvod u Unreal Engine i njegovu akademsku primenu. Snimio je i objavio preko 90 kratkih edukativnih video klipova za početnike unutar Unreal Engine ekosistema, a predaje i unutar inicijative Epic Games Novi Sad.

Maja Ćosić,
Univerzitet Metropolitan, Saradnica u nastavi na Fakultetu Informacionih Tehnologija i Fakultetu Digitalnih Umetnosti
O predavaču
Studentkinja četvrte godine osnovnih studija na Fakultetu informacionih tehnologija na smeru Razvoj video igara i već dve godine radi kao saradnica u nastavi na predmetima za razvoj video igara, kao i na predmetima za interaktivne medije. Pored mentorstva na brojnim takmičenjima za studente i srednjoškolce, kao i na game jam-ovima, realizovala je i nekoliko nezavisnih igara u periodu od 2021. do 2024.
Ljubica Rančić,
Playstudios, Art director u Live oprations domenu
O predavaču

Ljubica je umetnička direktorka sa 10 godina iskustva u gejmingu i sa preko 15 godina iskustva rada u dizajnu (grafički, UI i UX). Njena specijalizacija su slot igre sa fokusom na monetizaciju i Live Events. Glavne tačke u svakodnevnom poslu su ispunjavanje poslovnih ciljeva i monetizacionih mehanika kroz jasne, primamljive vizuale i serije gejmifikovanih aseta koji unapređuju korisničko iskustvo dajući dodatni aspekt za angažovanje igrača pored core igara i povećavaju nivo zabave i vremena igranja. U Playstudiosu je zadužena za više kreativnih timova u domenu Concept Art, Copy, UX/UI Design, Animation i Slice.