Real Time VFX radionica

SGA General 02.09.2023.
Vreme 10-16h
Jezik Srpski
Lokacija Univerzitet Metropolitan, BG
Cena Besplatno

Real Time VFX radionica

Trenutno najtraženije zanimanje o kojem se priča i u gejming i u filmskim krugovima i koje se vrti na svim oglasnim tablama poslova je "VFX specialist". Ekipa koja je zaslužna za uverljive ili stilizovane magije, eksplozije i ostala čuda mora da savlada najaktuelnije alate.

Zato smo organizovali ovu BESPLATNU radionicu sa dva seniora iz industrije koji će vam pružiti potrebne osnove i koristan prvi susret sa specijalnim efektima u gejmingu.

Šta učimo?

Hands-on deo radionice najviše će se raditi u Unity-ju. Demonstriraćemo specifične tehnike potrebne za real-time VFX. Ideja je da zajedno napravimo dva ili tri efekta i prođemo kroz elementarne i srednje napredne tehnike. 

Jedan realtime VFX je spoj svega i svačega, ali ćemo najviše vremena provesti u Unity-jevom particle sistemu i shader-ima jer su oni okosnica svega. Usput ćemo se dotaći – animacije, tekstura, modelinga, simulacija.

 

Ko predaje?

Iskusan dvojac iz Nordeusa koji tradicionalno obožava da deli znanje. Nikola Damjanov, Lead Artist i Petar Jevtić VFX Artist.

 

Ko može da se prijavi?

  • Svi početnici koji su se već susreli sa 3D alatima
  • Iskusniji 3D artisti koji nisu radili VFX

Šta treba da ponesem?

Ništa – računari su u učionicama, sa najnovijim verzijama alata koje ćemo koristiti. Osveženje i užina vas takođe čekaju u pauzama.

 

Koliko ima mesta? 

Požurite sa prijavom, jer ima samo 32 mesta. Javićemo se sa rezultatima najkasnije do 28. avgusta. 

 

Nikola Damjanov,
Lead Game Artist, Nordeus
O predavaču

Nikola je 3D generalista sa preko 10 godina raznovrsnog iskustva. Započeo je svoje visoko obrazovanje kao inženjer, ali se posle nekoliko godina okrenuo interaktivnim medijima. Njegovi prvi profesionalni koraci su bili pravljenje modela, animacija i VFX-a za muzičke spotove i filmove. Nakon toga, neko vreme se upustio u arhitektonsku i vizuelizaciju proizvoda, ali je onda prešao na grafiku i web dizajn. Većinu vremena paralelno je pravio interaktivne umetničke instalacije, ali je na kraju našao svoje srećno mesto – kao game artist.

Poslednjih osam godina aktivno je unapređivao svoje umetničke veštine, istražujući nove alate i usvajajući ih što je pre moguće. Nordeus mu je pomogao da svoju strast, fokus i širok skup veština usmeri ka poziciji u kojoj je danas. Dosta se brzo kretao kroz kompaniju, i trenutno radi kao vodeći artist u kompaniji. Osim svojih svakodnevnih aktivnosti, brine o široj slici. Zbog toga je takođe u velikoj meri uključen u zapošljavanje, intervjuisanje, mentorstvo i celokupno održavanje kulture kompanije.

Aktivno učestvuje u nekoliko game-art zajednica, piše postove na blogu i generalno voli da podelim sve što zna, ali i očekuje da od svakoga ponešto nauči.

Petar Jevtić,
Nordeus, VFX artist
O predavaču

Nakon VISER-a, pridružio sam se Mad Head timu gde je proveo oko 2 godine radeći na raznoraznim projektima kao što su Minibang, Pagan (Kingewitch) i mnoštvo BigFish igara. Uglavnom je provodio vreme baveći se cinematicima, animacijama i vizuelnim efektima. Nakon toga je dobio priliku u Nordeusu, gde je nastavio sa efektima na Spellsouls-Heroic igri, a potom i na još nekoliko projekata unutar firme. U stalnom pohodu za zagonetkama, njegova karijera se malo proširila i na tehnical art, kao izučavanje i kreiranje raznoraznih alata za poboljšanje i ubrzavanje posla na projektima, pravljenje UI-a i alata za UI sisteme, kao i podučavanje ljudi u istim. Poslednji effort je kreiranje i održavanje sistema za kontrolisanje i animiranje kamera na njihovoj aktivnoj igri.