Playing Narratives – Belgrade Autumn Bootcamp: Dan drugi

Playing Narratives 23.09.2022.
Vreme 9 AM - 6 PM
Jezik Engleski
Lokacija Prostor Miljenko Dereta
Cena Besplatno

Playing Narratives – Belgrade Autumn Bootcamp: Dan drugi

Učesnici programa "Playing Narratives" iz celog regiona ponovo su na okupu u Srbiji. U okviru trodnevnog bootcamp programa, imaće prilike da učestvuju u nizu radionica, studijskih poseta i susreta sa vodećim profesionalcima iz domaće, ali i francuske i međunarodne gejming industrije.

Nakon uvodnog dana drugog Playing Narratives bootcampa tokom koga su se bavili svojim prezentacionim veštinama, učesnici se vraćaju konkretnijim temama relevantnim za game dev i usavršavanje njihovih projekata.

Tokom drugog dana ovog programa, imaće prilike da rade sa vodećim domaćim i francuskim ekspertima i ekspertkinjama iz industrije. U prvom delu dana, podeliće se u grupe (artisti, narativci, dizajneri zvuka), a svaka od njih će tokom dva sata raditi sa svojim predavačem: Irena Ćirković iz Mad Head Games biće sa narativnim dizajnerima, Diana Klotsova i Aleksandar Knežević iz beogradskog Ubisofta radiće sa artistima, dok će Katelyn Isaacson, naša prva gošća iz Francuske, raditi sa dizajnerima zvuka.

Nakon pauze, svih 30+ učesnika će se ponovo okupiti kako bi naučili dosta toga o UX dizajnu igara i dizajniranju iskustva za igrače, a o tome će im govoriti još jedna gošća iz Francuske – Camille Soual, koja će narednog dana takođe održati i kraće predavanje na konferenciji CGA Belgrade, koja je otvorena za širu publiku.

Nakon dosta tehničkih tema, popodne će biti rezervisano za plasman igara na tržište, pa će koleginice Nevena Ristić i Aleksandra Smiljković iz niške kompanije Webelinx Games, ujedno i partnera i sponzora programa, govoriti o go-to-market strategijama za igre. Na samom kraju programa, posetiće nas predstavnici generalnog sponzora, kompanije 3Lateral/Epic Games iz Novog Sada, kojima će timovi inicijalno predstaviti svoje projekte, a Dragan Jerosimović i Adam Kovač će im davati vredne povratne reakcije, ali i predstaviti neke prilike koje učesnike potencijalno čekaju nakon završetka samog programa.

Ovaj program namenjen je isključivo učesnicima programa Playing Narratives, i nije otvoren za publiku. Hvala na razumevanju.

Nakon ovako ispunjenog dana, PN učesnici imaće prilike da zajedno istraže kulturnu i noćnu ponudu Beograda ali i da narednog dana, u subotu 24. septembra, uživo isprate najznačajniju konferenciju posvećenu kompjuterskoj grafici, filmskoj post-produkciji i video igrama – CGA Belgrade – koja se održava u MTS Dvorani, uz učešće brojnih predavača iz Srbije i inostranstva.

* * *

Program Playing Narrartives: Ideas to games je podržan od strane Francusko-nemačkog kulturnog fonda, koji je osnovan 2003. godine povodom 40. godišnjice Jelisejskog sporazuma.. Generalni pokrovitelj je Unreal Engine (odnosno kompanije Epic Games i 3Lateral), dok je istaknuti sponzor kompanija Ubisoft Belgrade. U realizaciju se ove godine uključila i niška kompanija Webelinx Games kao sponzor, dok će dodatnu podršku u realizaciji pružiti i Francuski i Goethe instituti iz celog regiona, kao i SGA kolege iz asocijacija Slovenia GamesMAGDA i RGDA.

Katelyn Isaacson,
Frilens prevačica i dizajnerka zvuka
O predavaču

Dizajnerka zvuka, kompozitorka, pevačica i tekstopisac koja radi u različitim žanrovima. Veoma je zainteresovan za nove načine korišćenja zvuka u vizuelnim i interaktivnim medijima.

Ima bogato iskustvo u pisanju originalne muzike i dizajnu zvuka za filmove i video igre, kao i studijsko snimanje, uređivanje/obradu zvuka i pevanje.

Takođe strastveno prati kulturu, jezik i međunarodnu komunikaciju.

Camille Soual,
Frilens tehnička dizajnerka igara
O predavaču

Camille voli da dizajnira i balansira sisteme igara kako bi igračima pružila raznovrsne i šarene mogućnosti za istraživanje. Ona ima veliko iskustvo u toj oblasti koje dolazi od dugih godina igranja, vođenja i podešavanja društvenih  igara.

Camille dolazi iz Francuske. Njeno iskustvo je široko i uključuje rad na UX dizajnu na računarima, mobilnim uređajima, ali i na konzolama i za VR platforme. Ima sedam godina iskustva u programiranju u C# na Unity platformi

Radila je na dizajnu igrica, fokusirajući se na dizajn sistema i balansiranje igara i, na kraju ali ne i najmanje važno, eksperimentisala je sa naracijom kroz različite medije.

Nevena Ristić,
Menadžer marketinga proizvoda, Webelinx Games
O predavaču

Kao menadžer marketinga proizvoda u Webelink Games, Nevena razvija i primenjuje strategije izlaska na tržište za promociju mobilnih igara.

Njen zadatak je da igru učini vidljivom i pronađe načine da prenese njene prednosti što većem broju relevantnih korisnika. Lingvista po obrazovanju i strastveni frankofil, ušla je u industriju igara 2017. godine kao ASO specijalista i prevodilac.

Tokom godina, struktura i složenost njene uloge se razvijala, pa je ona sada zadužena za kreiranje razrađenih marketinških planova i strategija akvizicije korisnika podržanih temeljnim istraživanjem tržišta i praćenih analizom i evaluacijom rezultata.

Aleksandra Smiljković,
Menadžerka marketinga proizvoda, Webelinx Games
O predavaču

Aleksandra je započela svoju karijeru u Webelink Games na poziciji početnikea specijaliste za ASO 2016. godine. Tokom godina, njena uloga se razvijala i širila, i trenutno obuhvata aktivnosti promocije igara u svim različitim fazama životnog ciklusa igre.

Kao menadžer marketinga proizvoda, odgovorna je za sprovođenje istraživanja tržišta i izgradnju strategija za izlazak na tržište za nove igre, kao i za sprovođenje analiza konkurenata, postavljanje kampanja za privlačenje korisnika i planiranje dugoročnih marketinških mapa.

Ubisoft Belgrade tim,
Ubisoft Belgrade
O predavaču

Povodom prvog proletnjeg Playing Narratives bootcamp programa za učesnike iz čitavog regiona, koji je održan u maju 2022. godine, Ubisoft Belgrade je uputio specijalnu “delegaciju” koja je podelila svoje neprocenjivo iskustvo sa budućim game designerima, artistima, sound designerima i 3d artistima iz Srbije, Severne Makedonije, Bosne i Hercegovine i Rumunije.

U okviru programa održanog u Novom Sadu, iz beogradskog studija Ubisoft-a pridružili su nam se Nikola Stojanović (Lead UI Artist), Diana Koltsova (Junior UI Artist), Ilija Pantelić (Junior UI artist), Uroš Kurandić (Junior Game Designer), Stefan Lazarević (Junior Game Designer), Mihailo Novaković (Junior Level Designer), Marija Josifović (Level Artist), kao i Milica Todorović (Associate Producer).

Irena Ćirković,
Game Designer, Mad Head Games
O predavaču

Irenina karijera u industriji video igara započela je tokom njenog školovanja, kada je odradila praksu u maloj startap kompaniji koja je pravila ozbiljne igre. To ju je inspirisalo da uradi magistarski rad gde je osmislila ozbiljnu igru za podučavanje evolucije.

Po završetku studija, Irena je radila u industriji mobilnih igara, u početku je počela kao dizajner nivoa pre nego što je postala dizajner igara za Viola’s Quest u kompaniji Two Desperados, a kasnije i za Playrix.rs. U želji da proširi svoje znanje, Irena je prešla na kompjuterske igre, i trenutno je dizajner igara u Mad Head Games.

Pored toga što je dizajner igara, Irena je i ambiciozni pisac koji svoje slobodno vreme koristi za rad na svom romanu.