Na koja pitanja odgovaramo na ovom predavanju?
Šta su to Playable Ads? Koje su prednosti ovog u odnosu na ostale formate digitalnih reklama? Šta čini jedan uspešan Playable Ad? Zašto ne mogu samo da iskopiram kod i asete svoje igre i spakujem ih u takav format? Odgovore na ova i mnoga druga pitanja iz svog višegodišnjeg iskustva pružiće vam članovi TRIA kreativnog studija, koje smo pozvali na ovo izdanje SGA predavanja.
Kome bi ovo predavanje moglo biti zanimljivo?
Ovo predavanje namenjeno je članovima Marketing, User Acquisition i Creative timova domaćih gejming studija, i onima koji su u potrazi za novim, efikasnijim načinima oglašavanja.
Odakle dolaze predavači?
Iz domaćeg kreativnog studija TRIA. On postoji od 2019. godine sa fokusom na razvoj Playable Ads tehnologije, i same Playable i video kreative. Nastao je spajanjem manjih timova kao odgovor na sve veću potražnju za ovim formatima reklama na globalnom tržištu. Listu zadovoljnih klijenata čini više gejm studija, pablišera, DSP-jeva i marketinških agencija.