U okviru programa Playing Narratives koji se krajem novembra završava pitch događajem na kojem će učesnici predstaviti pet projekata razvijenih tokom programa, predavanje posvećeno upravo predstavljanju gejming projekata investitorima i izdavačima održaće Thierry Baujard, ekspert za investicije i finansiranje iz nemačkog gejming akceleratora Spielfabrique.
Predavanje Pitching yes, but pitching for whom? otvoreno je za javnost, odnoso za širu zajednicu zainteresovanu za to kako se predstavljati investitorima, izdavačima ili veteranima gejming industrije, ukoliko ste pojedinac sa idejom ili mali “indie” tim u potrazi za finansijama i izdavačima. Neka od ključnih pitanja na koja ćemo tražiti odgovor su: Šta su ciljevi pitch-a?; Kako prilagoditi sadržaj prezentacije za različite publike?; Šta je važno za koga?; Kako se sve to uklapa u vašu strategiju finansiranja projekta?
Predavanje će biti održano u četvrtak, 30. septembra u 17.30 časova, a zainteresovana publika može ga ispratiti putem Zoom-a. Ovo je jedno od predavanja u okviru progama koje je otvoreno i za širu zajednicu, a s obzirom da će se realizovati na engleskom jeziku, biće otvoreno i za sve one zainteresovane za ovu temu izvan Srbije.
Thierry Baujard je suosnivač pan-evropskog akceleratora za video igre SpielFabrique. On je takođe izvršni direktor panevropske investicione mreže Media Deals sa sedištem u Berlinu. Ima više od 20 godina iskustva u finansiranju kreativnog sektora. Njegova područja ekspertize su audiovizuelna industrija, gejming, kao i modna i muzička tehnologija. Kroz SpielFabrique razvio je model koprodukcije video igara kako bi pomogao u finansiranju nezavisnih projekata, i takođe vodi i European Games Think Tank, koji se fokusira na finansije koje dolaze iz privatnog i javnog sektora, kao i iz bankarstva. Kao investitor, on ima portfolio od desetak kompanija širom Evrope, uglavnom u domenu igara, muzičke tehnologije i platformi.
Program Playing Narratives su inicirali i realizuju Goethe-Institut i Francuski institut u Srbiji zajedno sa SGA. Ovaj 8-mesečni program je podržan od strane Francusko-nemačkog kulturnog fonda. Pored toga, projekat su prepoznali i brojni partneri u zemlji i inostranstvu: generalni pokrovitelj projekta je kompanija Digital Arrow iz Novog Sada, a kao istaknuti sponzori u realizaciji učestvuju i domaće kompanije Two Desperados i 3lateral kao deo Epic Games. Ubisoft Belgrade takođe je sponzor projekta. Renomirane organizacije iz Nemačke (akcelerator Spielfabrique) i Francuske (visoka škola za video igre i interaktivne digitalne medije Cnam-ENJMIN) i njihovi predavači takođe su involvirane u realizaciju projekta.