Osnove gejming produkcije

Playing Narratives 19.10.2023.
Vreme 18h-20h
Jezik Srpski
Lokacija Impact HUB
Cena Besplatno

Osnove gejming produkcije

Producent video igara upravlja timom ili delovima tima koji radi na igri, i ima izvršnu ulogu tokom svake razvojne faze, sa ciljem da osigura kvalitet i poštovanje rokova od strane kolega koji rade na projektu. Producent je taj koji obezbeđuje da proizvodnja teče po planu, dok ova uloga ima svoje specifičnosti u odnosu na to da li se odvija u studiju koji radi na mobilnim ili PC igrama.

Nakon podele u timove polaznici i polaznice Playing Narratives programa upoznaće se sa osnovnim principima produkcije u radu na video igri, kao i sa svim ulogama i pristupima jednog gejm producenta.

Producent/-kinja video-igara je ključna figura odgovorna za nadgledanje razvoja i proizvodnje igre od početka do kraja. Deluje kao pokretačka snaga u kreiranju igre, jer koordinira i upravlja raznim timovima i resursima uključenim u proces. Uloga producenta podrazumeva donošenje kritičnih odluka, postavljanje ciljeva projekta i osiguravanje da je igra u skladu sa vizijom i ciljevima studija ili izdavača.

 

Ovaj program organizuje i sporvodi SGA (Serbian Games Association), ali on ne bi bio moguć bez podrške projekta RECONOMY, kao i posvećenih partnera iz industrije – kompanija 3Lateral / Epic Games, Ubisoft Belgrade, Two Desperados. Pored njih, u projektu učestvuju i platforma i festival A Maze. / Berlin, kao i Goethe-Institut i Francuski institut u Srbiji.

RECONOMY je regionalni inkluzivni i zeleni program ekonomskog razvoja Švedske razvojne agencije Sida, koji sprovodi HELVETAS Swiss Intercooperation, u saradnji sa organizacijom Help – Hilfe zir Selbsthilfe e.V i ostalim partnerima u zemljama Zapadnog Balkana i Istočnog Partnerstva.

Milica Todorović,
Producent, Ubisoft Belgrade
O predavaču

Poslednjih deset godina Milica radi u industriji razvoja igrica u različitim žanrovima i različitim ulogama. Počevši kao grafički dizajner, u jednom trenutku je radila kao UI umetnik, digitalni slikar i kreativni direktor. Početak njene karijere bio je uglavnom fokusiran na umetnost, sve dok nije otkrila proizvodni i liderski aspekt industrije. Trenutno radi kao pridruženi producent i voli svaki minut. Bori se za raznolikost u industriji i stvaranje prijatnijeg okruženja za sve, zbog čega je postala ambasador žena u igrama.

Milica uspeva u pomeranju granica i izazivanju statusa kvo dok stvara neverovatna iskustva za igrače. Razmišljanje van okvira je njena jača strana, a u njenom poslu često dobro dođe. Milica je željna da podeli svoje znanje i veliko iskustvo, pa redovno učestvuje u SGA programima, kao i drugim lokalnim i globalnim inicijativama koje doprinose razvoju naše industrije.