Samo prošle godine tržište mobilnih igara je ostvarilo prihod od 86,3 milijarde dolara. Segment je porastao skoro sedmostruko od 2012. godine — mnogo više od računara i konzola. Hypercasual igre su posebno zabeležile neverovatan rast u poslednje dve godine, i često su na svim toplistama mobilnih igara.
Osnivač Atarija Nolan Bušnel je rekao da su najbolje igre „lake za naučiti i teške za savladati“ – aforizam koji je sada poznat kao Bušnelov zakon. Ova filozofija je u srcu hypercasual žanra, što je jedan od razloga zašto je žanr toliko popularan i rasprostranjen. Još jedna osobina je da je njihov način igranja jednostavan i direktan – do te mere da je prepoznatljiv na prvi pogled.
Mnogim igračima je ovo prvi tip igara koje su ikada igrali, pa nije ni čudo što je žanr tokom pandemije doživeo toliku ekspanziju.
Drago nam je što smo u goste pozvali jednog domaćeg i jednog gostujućeg maga ovog žanra. Prijavom na ovo predavanje dobijate mogućnost da poslušate njihove prezentacije i postavite im sva pitanja koja imate.
Očekuju nas dve teme:
-
Izazovi u hypercasual industriji i brza validacija proizvoda – Koliko proizvoda treba baciti u kantu pre nego što se napravi hit naslov? Kako pravilno čitati metrike i bazirati iteracije na njima? Kako je sve ovo prokljuvio nekada tročlani tim iz Novog Sada, i objavio igre za Voodoo, Homa Games i Apple Arcade!
- Od prototipa do akvizicije – Poslušajte priču o Firescore Interactive-u jer su počeli kao mali tim koji je radio iz zajedničke kancelarije, a ubrzo su postali svetski hiper-uspešan studio. Naučite cake iz proizvodnog procesa hita Soap Cutting, tehničkog majstorstva Acrylic Nails i napornog rada koji je bio potreban da se lansira njihova treća igra Hair Die! Pogledajte izbliza akviziciju od strane CrazyLabs-a i šta to znači za budućnost industrije igara u Indiji i Aziji.