LIVE MEETUP: Gaming producers: skill, set, go!

SGA General 12.05.2022.
Vreme 18:00
Jezik Srpski
Lokacija NTP Novi Sad
Cena Besplatno

LIVE MEETUP: Gaming producers: skill, set, go!

Bez obzira na kompleksnost igre na kojoj se radi ili na veličinu kompanije ili studija, proces rada je mnogo teži ako u timu nemate producente. Po prvi put razgovaramo o ovoj krucijalnoj roli u gejming industriji, sa čak pet iskusnih profesionalaca koji će nam preneti svoje lično iskustvo. Vidimo se uživo da razmenimo znanje i družimo se u novootvorenom NTP Novi Sad!

Gejming industrija je poznata po nesposrednosti i velikoj želji svih pojedinaca da transparentno dele znanje. Tako su se producenti i producentkinje nekoliko kompanija i studija – kao tradicionalno ekstrovertna rola – povezali i neformalno sastajali proteklih meseci, sa ciljem da vide kako se druge kolege snalaze u ovoj ulozi koja je po mnogo čemu specifična, i za koju kako neki kažu može da vas pripremi samo praksa.

Zaključci tih sastanaka: rola nije jasno definisana, menja se od projekta do projekta, od tima do tima, i često se meša ili poistovećuje sa Project Manager i Product Owner rolama. Međutim, ova pozicija je mogo komplesnija, za nju je potrebno i tehničko i biznis znanje, ali i intuicija, upareni sa besprekornim osećajem za organizaciju, upravljanje rizicima, liderstvo i još mnogo toga.

Najnoviji SGA godišnji izveštaj takođe pokazuje da je ovo jedna od tri pozicije koje je najteže popuniti. 

Zato SGA organizuje ovo formalnije druženje u kojem ćemo rolu, kako se to popularno kaže, demistifikovati.

KOME JE NAMENJEN MEETUP:

  • Ako se pitaš da li tvoja sledeća pozicija u gejming timu može biti producentska – vidimo se.
  • Ako radiš u drugoj industriji, a deluje ti da tvoj set znanja i veština odgovara ovoj roli – vidimo se.

 

FORMAT I TEME:

  1. Producentski dvougao – senior mobile i senior core producenti (Andrej Sinkević @Ubisoft Belgrade, Aleksandar Aleksić @Nordeus) sa višegodišnjim iskustvom rada na velikim projektima uporediće kako to izgleda producirati mobile, a kako PC/console projekat
  2. Iz ugla regrutera – Lazar Ivanović (Recruitment Specialist @Ubisoft Belgrade) objasniće nam koji set veština se očekuje od producenata, kako da se pripreme za intervju, kakav ih tehnički test očekuje i generalno sve u pronalaženju producenata na neočekivanim mestima
  3. Dnevnik producenta – dnevne aktivnosti, saradnja sa drugim timovima, framework i alati. Sve o tome kako izgleda raditi u ovoj roli saznaćemo od Zdravka Malinovića (Senior Producer @Starloop Studios) i Milana Manestara (Medior Producer @Playstudios Europe). Zanimljivo je da su se obojica u gejming prebacili iz drugih industrija, što će nam dati uvid i u ovu tranziciju

Prisustvo je potpuno besplatno, ali vas molimo da popunite RSVP formu u programskoj kartici. Vidimo se UŽIVO u novootvorenom NTP Novi Sad, a nakon predavanja slede koktel, piće i umrežavanje!

Zdravko Malinović,
Senior Producer, Starloop Studios
O predavaču

Zdravko je više od 8 godina u gaming industriji sa bogatim iskustvom koje se dotiče QA, gejm dizajna, produkcije i project management-a. Pored gaming iskustva, tu je i iskustvo iz arch-viz industrije kao i rad sa motion capture tehnologijom. Trenutno je na poziciji senior game producenta u kompaniji Starloop Studios, gde vodi PC i mobilne projekte.

Andrej Sinkević,
Production Manager, Ubisoft Belgrade
O predavaču

Više od 10 godina u industriji igara sa objavljenim naslovima na svim platformama i različitim iskustvom u rasponu od indi, AA i AAA projekata. Pridružio se Ubisoftu pre više od 4 godine na poziciji producenta. Trenutno je Production Manager, koordinirajući sve produkcijske timove u studiju Ubisoft Belgrade.

Aleksandar Aleksić,
Senior Producer, Nordeus
O predavaču

Aleksandar Aleksić je producent u jednoj od najuspešnijih gejming kompanija kod nas i u svetu – Nordeusu. Na ovoj poziciji zadužen je za više važnih stvari, a sve imaju zajednički cilj – da igra bude što bolja i da proces rada na njoj prolazi bez greške.

Lazar Ivanović,
Recruitment Specialist, Ubisoft Belgrade
O predavaču

Sa 5 godina iskustva u regrutovanju, radio je na različitim nivoima zapošljavanja (nalaženje, recruiting i vođenje tima) u Srbiji i inostranstvu. Pridružio se Ubisoft-u u avgustu 2021. Radi na end-to-end procesima za sve vrste rola, od programiranja, arta, dizajna, testiranja i drugih produkcijskih uloga, pa do pozicija u njihovim timovima za podršku.

Milan Manestar,
Medior Producer, Playstudios Europe
O predavaču

Milan se pridružio gejming industriji kao Technical Artist. Od tada je radio na dosta zanimljivih projekata kao i na raznim eventovima, kampanjama i feature-ima. Ukazana mu je prilika da postane producent i od tada već tri godine u Playstudios-u aktivno sarađuje sa različitim timovima kako bi zajedno našli najbolja rešenja.