Konferencija FOR THE WIN! – Keynote program

Konferencija 08.04.2022.
Vreme 19 h
Jezik Engleski
Lokacija Bitef Teatar
Cena Free

Konferencija FOR THE WIN! – Keynote program

Pod sloganom "Building exceptional game industry ecosystems", konferencija je 8. aprila u Beogradu okupila blizu 200 različitih aktera iz lokalne, regionalne i evropske industrije razvoja video igara, i ponudila uzbudljiv program i prilike za networking, na čak tri lokacije! Domaćoj zajednici su se predstavili i govornici iz vodećih svetskih kompanija kao što su Google, Outfit7, Epic Games, Focus Entertainment, Fingersoft, Playrix i druge.

For the Win! Building exceptional game industry ecosystems nije uobičajena gejming konferencija. U pitanju je izrazito međunarodni događaj koji okuplja različite aktere, kompanije i ekosistemske organizacije, sa idejom da razmene iskustva i dobre prakse, inspirišu kolege i utiču na donosioce odluka, kako bi se omogućio najbolji mogući razvoj domaćeg gejming ekosistema, i ostvare njegovi puni potencijali.

Celodnevni program, koji je biti održan u prostorima Kinoteke i Bitef Teatra, kao i drugim neformalnim prostorima u centru Beograda, imaće svoju “stejkholdersku” i b2b komponentu. U prvom delu programa predstaviće se brojne evropske asocijacije (Italija, Švedska, Francuska, Rumunija i druge, kao i evropski EGDF), i preneti sopstvene prakse izgradnje uspešnih okvira za razvoj gejming ekosistema, i različite modele saradnje sa državom, civilnim sektorom i privredom.

Nakon celodnevnog programa u Kinoteci, sasvim drugačija, skoro pa svečana atmosfera dočekala nas je u Bitef teatru, gde su za bila zakazana tri keynote predavanja, ali i premijerno predstavljanje najnovijeg godišnjeg izveštaja SGA (za 2021. godinu!). Na ovaj način, SGA je postala prva asocijacija u svetu koja je svoj izveštaj za prethodnu godinu objavila već početkom aprila. Jedan aspekt u kojem domaća industrije već prednjači u odnosu na iskusnije kolege iz ostatka Evrope, a izveštaj je predstavila izvršna menadžerka SGA Kristina Janković Obućina, koje je faktički od osnivanja asocijacije u stalnom kontaktu sa čitavom zajednicom i predstavnicima svih timova i kompanija.

Ovo je bio i idealan uvod u pregled globalnih trendova u industriji koje je dao Tobias Knoke iz Google-a, na bazi istraživanja koje je kompanija sprovela sa organizacijom Newzoo. Usledio je osvrt na to kako na najbolji način svoj proces rada prilagoditi novim načinima distribucije koji je ponudila Nuša Gantar iz Outfit7, a sam kraju programa bilo je i retko pojavljivanje osnivača studija 3Lateral, danas jednog od vodećih ljudi za razvoj novih tehnologija u kompaniji Epic Games – Vladimira Mastilovića.

Vladimir Mastilović,
Epic Games, VP, Digital Humans Technology
O predavaču

Vladimir predvodi globalne razvojne projekte fokusirane na “digital humans” tehnologije pri Epic Games-u. Takođe je osnivač i generalni direktor 3Lateral, kompanije koju je Epic Games kupio 2019. godine, prepoznatljivoj po svojim tehnologijama za stvaranje ubedljivih i interaktivnih digitalnih ljudi.

Vladimirov doprinos kompjuterskoj grafici obuhvata sisteme za prikupljanje podataka (3D i 4D skeniranje, fotometrijska merenja) kao i kompjuterske pipeline-ove za pretvaranje velikih skupova podataka u interaktivne modele u realnom vremenu. Ova tehnologija je primenjena u mnogim AAA kompjuterskim igrama u poslednjih 15 godina.

Vladimir se trenutno fokusira na proizvod MetaHuman, inovativni parametarski model realnog ljudskog izgleda koji će imati mnoge primene u budućnosti interaktivnih medija.

Nuša Gantar,
Outfit7, Senior Marketing Direktor
O predavaču

Nuša je seniorni direktor marketinga u Outfit7 grupi. Kao takva, ona je odgovorna za vođenje i upravljanje strategija distribucije igara tako što povezuje timove proizvoda i distribucije sa korisnicima. Pridruživši se 2013. godine, započela je svoju karijeru u Outfit7 producirajući animiranu seriju Talking Tom & Friends, i izgradila i pokrenula digitalnu distribuciju medijskog sadržaja, pre nego što je prešla u Games Distribution.

Koristeći svoju stručnost, kao i 15+ godina iskustva koje je stekla u industriji marketinga, proizvodnje i igara, ona sada vodi odeljenje korisničke strategije, koje obuhvata marketing proizvoda, uspeh kupaca, lokalizaciju i pisanje igara.

Tobias Knoke,
Google, Head of Gaming, EMEA Partnerships Solutions
O predavaču

Tobias radi u industriji video igara više od dve decenije. U Google-u je imao više uloga, od Ads-a, preko Google Play-a i YouTube-a za EMEA područje. On trenutno vodi gaming aspekte za proizvode i timove, u cilju usmeravanja strateških planova, programa i poslova vezanih za ovu industriju. Pre nego što se pridružio Google-u 2009. radio je na partnerstvima za veb igre za AOL u Nemačkoj, i kao urednik pisao za nekoliko onlajn časopisa o igrama.

Tobias je diplomirao na Hamburškoj školi za poslovnu administraciju, kao i izvršni MBA na ESCP Europe. Danas je gostujući predavač za mobilne igre, dizajn igara i digitalni marketing. Kada ne igra na različitim platformama, on podržava kompanije koje rastu kao član Savetodavnog odbora.