I ove nedelje, uz pomoć seniora iz domaće i Evropske industrije, nastavljamo sa nekoliko predavanja za svaki od departmana koje imamo u ovom ciklusu. Stečeno znanje uskoro se primenjuje i u praksi, kada naši novoosnovani timovi počnu da rade na konceptima za svoju prvu igru.
Ovo su predavanja koja smo pripremili:
2D ART
Vizuelna umetnost u level dizajnu: kreiranje atmosfere i estetike u igračkim svetovima
Ova tema istražuje kako vizuelni elementi kao što su osvetljenje, boje, teksture i kompozicija doprinose stvaranju uverljivih i estetski privlačnih igračkih svetova. Tema će naučiti kako pravilna primena vizuelnih principa može poboljšati imerziju igrača i emocionalni doživljaj igre.
3D ART
Lighting u gaming industriji
Razvojni put lighting artiste u gaming industriji i kako do prvog zaposlenja na ovoj poziciji, uz praktične zanatske savete.
Tehničko znanje kao ključ za slobodnu kreaciju. Kako poznavanje alata i procesa definiše proizvodni proces.
ZVUK I KOMPOZICIJA
Dizajn zvuka kao timska disciplina
Za uspešno razvijanje video igara potrebni su talenat, kreativnost, stručnost i timski rad. Komunikacija između timova i međusobno razumevanje su najbitniji faktori za plodnu saradnju.
Zbog toga je suštinski važno da svako u timu smatra sebe prvenstveno game developer-om, a tek onda specijalistom u svojoj oblasti. Kako to uraditi iz perspektive zvuka?
NARATIV
Ova prezentacija namenjena je svima koji žele da steknu svest o “sudaru” moći jedne tastature, i produkcijskih uslova jedne video igre, naročito u uslovima nezavisnog razvoja. Pisac, narativni dizajner, dramaturg interaktivnog iskustva često nema predstavu o svemu što jedna njegova napisana rečenica zahteva od kompletnog pipeline-a, što dovodi do nerazumevanja na nivou tima, sukoba ega, i raznih drugih “dečijih bolesti” na čelu sa igrom gluvih telefona. Tako ne mora i ne sme biti.