Gejm dizajn timovi kao i sami gejm dizajneri moraju biti opremljeni da komuniciraju sa doslovno svim drugim timovima i ljudima koji učestvuju na razvoju jedne igre. Zato je neophodno da znaju da iskomuniciraju svoje ideje na različite načine i da se pobrinu da njihova kreativna vizija takođe bude i izvodljiva.
Ovaj zadatak se vrlo razlikuje ako pričamo o gejm dizajnerima u velikoj kompaniji i na mobilnim projektima, i u indie timu koji radi na core projektu.
Zato smo pozvali dva vrlo različita gejm dizajnera, i svako će polaznicima četvrtog ciklusa programa Playing Narratives predstaviti svoj posao, zadatke, način na koji sarađuju sa drugima, dati korisne savete i realne primere zadataka koje su morali da rešavaju.
*** Ove godine program ne bi bio moguć bez podrške projekta RECONOMY*, kao i posvećenih partnera iz industrije – kompanija 3Lateral kao deo Epic Games i programskog partnera Centar za promociju nauke (CPN). Pored njih, u projektu učestvuju i Goethe-Institut i Francuski institut u Srbiji, kao i EU Infocentar.
*RECONOMY je regionalni inkluzivni i zeleni program ekonomskog razvoja Švedske razvojne agencije Sida, koji sprovodi HELVETAS Swiss Intercooperation, u saradnji sa organizacijom Help – Hilfe zir Selbsthilfe e.V i ostalim partnerima u zemljama Zapadnog Balkana i Istočnog Partnerstva.