GFB – S01E01: Publishing

GFB 08.02.2022.
Vreme 17:00 h
Jezik Engleski
Lokacija Online
Cena 50 EUR / Besplatno za članove

GFB – S01E01: Publishing

Otpočinjemo Game Funding Bootcamp sa temom koja je svima onima koji su izrazili interesovanje za učešće u programu u jakom fokusu: PUBLISHING! Kako izgledaju modeli saradnje sa publisherima, kako to funkcioniše u mobile, a kako u PC svetu, kako na tome rade neke od najvećih globalnih kompanija, i kakva su konkretna iskustva naših članova - saznajte u našem prvom modulu GFB-a!

Game Funding Bootcamp je nova inicijativa SGA koja ima za cilj da se posveti upravo ovim izazovima, i da kroz niz predavanja i radionica koji će biti realizovani u periodu između januara i aprila 2022. godine timovima i kompanijama iz Srbije, ali i čitavog regiona, predstavi različite potencijalne izvore finansiranja, uz učešće domaćih i internacionalnih eksperata i niza partnerskih organizacija. 

U okviru prvog modula posvećenog temi PUBLISHINGA, u utorak 8. februara od 17 h bavićemo se saradnjama sa izdavačima i njihovoj ulozi u finansiranju projekata i timova. Zavirićemo kako u svet PC/console izdavaštva, tako i u svet mobile publishinga, zajedno sa nekim od vodećih globalnih kompanija, partnera SGA, kao što su Epic Games ili Voodoo. Pored različitih priča o publishingu, čućemo i o programu Epic MegaGrants, koji je posvećen podršci razvojnim projektima koji koriste Unreal Engine kao svoju platformu, a koji je pre skoro dve godine lansirala kompanije Epic Games i do sada finansijski i stručno podržala brojne projekte iz čitavog sveta.

Pored uvida koje će ponuditi naši partneri i brojnih primera, akcenat će biti i na iskustvima iz prve ruke koja su imali naši članovi u svom dosadašanjem radu i poslovanju.

Učesnici će imati prilike da postavljaju pitanja direktno predavačima, s obzirom da će svako gostovanje pratiti i moderirana Q&A sesija.

PREDAVAČI:

Specifičnost programa je učešće predstavnika članova SGA, aktera domaće gejming industrije koji su već imali direktna iskustva sa određenim modelima finansiranja svojih projekata, i izazovima koje oni nose, ali i drugih partnera koji mogu da daju veliki doprinos razumevanju teme ili rasvetljavanju nekih praktičnih aspekata. Na prvom modulu pridružiće nam se:

Rocco Scandizzo (Head of Unreal Engine Games, EMEA region @ Epic Games)
Vrinda Batra (Publishing Manager @ Voodoo)
Adam Kovač (Solutions Specialist @ 3Lateral / Epic Games)
Nenad Tomić (CEO @ Mad Head Games)
Igor Simić (CEO & Creative Director @ Demagog Studio)
Nemanja Divjak (CEO @ Tummy Games)

KAKO DA SE PRIJAVIM:

Zainteresovani učesnici (predstavnici kompanija, zainteresovani pojedinci i profesionalci) treba da popune formular ili da kliknu dugme PRIJAVA na ovoj strani, uključujuči podatke svoje firme, ili firme preko koje bi plaćali svoju participaciju. Krajnji rok za prijavljivanje je nedelja, 6. februar do kraja dana. 

PLAĆANJE:

Svi moduli programa su BESPLATNI za sve redovne članove SGA, odnosno one koji plaćaju Start, Pro ili Premium paket članarine (maksimalno dve osobe po timu/kompaniji).

Pridruženi članovi SGA (Free članarina) mogu besplatno pohađati 2 od 5 modula po izboru (jedna osoba po timu/kompaniji).

Timovi i kompanije iz zemalja Zapadnog Balkana mogu prijaviti po jednu osobu besplatno, dok se svaka dodatna osoba naplaćuje. Ove svojevrsne stipendije obezbeđuje projekat Reconomy.

Puna cena je 50 EUR po osobi, po modulu. Uplate se mogu vršiti na osnovu faktura koje izdaje SGA. SGA može primati uplate samo od pravnih lica (preduzeća, organizacija ili registrovanih preduzetnika), putem bankovnog transfera.

*      *       * 

Program GFB će biti realizovan kroz višečasovne hibridne sesije (uživo i onlajn) koje će biti organizovane na svake dve nedelje počev od 8. februara 2022. Svaka od njih biće posvećena nekom od pomenutih modela finansiranja, a ovo je raspored koji vas očekuje: 

  • 08.02. – Publishing: PC and mobile (online)
  • 22.02. – Public funds in the EU and Serbian (online)
  • 08.03. – Crowdfunding (hybrid)
  • 22.03. – Investments (hybrid)
  • 05.04. – M&As (hybrid)
  • 19.04. – Pitching + Negotiation skills praktična radionica (uživo u Beogradu)

SGA će zasebno promovisati svaki od tematskih modula, i za njih ćete moći da se prijavite u odnosu na konkretna vaša interesovanja ili potrebe.

Game Funding Bootcamp program se realizuje u saradnji sa nizom SGA partnera, među kojima su Help Srbija (u okviru projekta RECONOMY), Švajcarski preduzetnički program, Deloitte Srbija, Karanović&Partners i drugi, kao i brojni članovi SGA koji će podeliti svoja dosadašnja iskustva, i to sa zainteresovanim kreatorima igara iz čitavog regiona.

Rocco Scandizzo,
Head of Unreal Engine Games EMEA, Epic Games
O predavaču

Rocco Scandizzo je šef razvoja Games’ Engine Business Development-a za EMEA regiju u kompaniji Epic Games, zadužen za razvoj poslovanja u ovom regionu.

Bivši je direktor poslovnog razvoja za Tencent America, a njegove dve decenije iskustva u industriji video igara takođe dolaze iz rada za developere, izdavače i agencije kao što su Activision Blizzard, CAA i Vivendi Games. Uvek je fokusiran na proizvodnju, razvoj novih modela poslovanja i odnose sa kompanijama i studijama.

Rocco je doktorirao ekonomiju na Univerzitetu u Rimu, Tor Vergata, i magistrirao marketing (MBA) na Kelley School of Business, Indiana University.

Vrinda Batra,
Menadžerka izdavaštva, Voodoo
O predavaču

Vrinda Batra se pridružila Voodoo-ovom izdavačkom timu kao menadžer izdavaštva 2019. Ona blisko sarađuje sa partnerskim studijima širom sveta na objavljivanju hit hyper-casual. U poslednjih nekoliko godina, Vrinda je radila na nekoliko vrhunskih hitova, kao što su Slice it All!, Castle Raid, Tower Run and Stack Colors, koje su sve bile #1 hitovi na američkom iOS App Store-u.

Adam Kovač,
Solutions Specialist, 3Lateral
O predavaču

Srednjoškolsko obrazovanje stekao je u Devetoj gimnaziji u Beogradu, nakon koje je upisao Fakultet organizacionih nauka s idejom da se bavi (operacionim) menadžmentom. Iako su ga tada zanimale optimizacije procesa rada, karijeru je spletom okolnosti počeo u finansijskom konsaltingu u internacionalnoj kompaniji EY. Tamo je pravio analize i izveštaje koji pomažu pri akvizicijama većih kompanija (SBB, Imlek, Knjaz Miloš, Bambi…).

Jedna od njih bila je prekretnica. Radeći na prodaji Epic Games-u je upoznao 3Lateral. Danas upravo u ovoj kompaniji pomaže klijentima da izaberu odgovarajuća tehnološka rešenja, pomaže rast lokalne startap i kreativne zajednice i bavi se marketingom i odnosima s javnošću.

Adam gaji i veliku ljubav prema mentorstvu. Tokom studija i karijere je mentorisao grupno više od 100 studenata Fakulteta organizacionih nauka, a pojedinačno (1 na 1) oko 30 studenata i članova tima.

Nenad Tomić,
CEO, Mad Head Games
O predavaču

Nenad Tomić je suosnivač i danas CEO kompanije Mad Head Games. Razvojem igara se bavio zajedno sa nerazdvojnim kolegama sa kojma je uplivao u vode video igara još oko 2007. godine. Njihovo bavljenje kompjuterskim igrama je prešlo dug put  – od rada na svojim prvim projektima, preko outsourcing-a, pa do sticanja zrelosti i osnivanja Mad Head Games kao kompanije i pravljenja znatno uspešnijih igara. Njihov tim je lociran u Novom Sadu i Beogradu, a njegovi članovi su iz svih krajeva Srbije – Beograda, Novog Sada, Karlovaca, Sente, Inđije, Zrenjanina – ali i iz Amerike, Kine i drugih zemalja regiona. 2020. godine, MHG je akviziran od strane Saber Interactive, odnosno Embracer grupe, a 2022. oni nastavljaju da šire svoje kapacitete i tim, i objavljuju svoju novu PC igru Scars Above.

Igor Simić,
CEO/Kreativni direktor, Demagog Studio
O predavaču

Igor Simić (rođen 1988. godine u Jugoslaviji) ​​diplomirao je film i filozofiju na Univerzitetu Kolumbija u Njujorku. Kada su u pitanju izložbe savremene umetnosti i projekcije na filmskim festivalima, Igora predstavlja Galerie Anita Beckers u Frankfurtu. Njegove umetničke radove možete pogledati na sajtu igorsimic.com.

Simić je i kreativni direktor i izvršni direktor Demagog studija, kompanije koja stoji iza nagrađivanog projekta igre i transmedije Golf Club: Vasteland.  Demagog Studio kreira sadržaj za video igrice, animirane video zapise i muziku. Njihov pristup originalnim projektima i radu sa klijentima podrazumeva: A. oštru ideju; B. pripovedanje sa zanimljivim likovima; C. snažna izgradnja sveta; D. priče ispričane putem nelinearnih medija.

Igor voli da kaže da je neiskusni izvršni direktor (CEO) bez stvarnih veština.

 

Nemanja Divjak,
CEO, Tummy Games
O predavaču

Svoje bogato preduzetničko iskustvo i prisustvo na Internetu još od malih nogu, Nemanja je vremenom iskoristio da sa bratom pokrene startap Fliiby, još 2007. godine. Nekoliko godina kasnije svoju karijeru u svetu startapa proširio je kao suosnivač startapa Publit.io i game dev studija Tummy Games.