Zato SGA kreće na malu turneju po regionu gde u saradnji sa kompanijom Mad Head Games predstavljamo mitap posvećen upravo ovoj temi. U srcu Sarajeva pričamo o raznovrsnosti ovog kreativnog i ispunjavajućeg posla, bez obzira na to da li vas privlači AAA/AA, indie ili samostalni rad. Ovaj događaj iskoristićemo da podelimo informacije o Playing Narratives projektu*** kroz koji se mladi upoznaju sa gejmingom.
I vrapci znaju da gejm dizajn nema veze sa vizuelnim aspektom igara, već se bavi mehanikama, dizajnom nivoa i celokupnog igračkog iskustva. Kao i sve drugo u gejmingu, gejm dizajn se uči. Nije dovoljan X broj sati za kozolama i telefonima – ovo se ne radi po osećaju, već po dobro isprobanim i dokazanim zakonitostima.
Pored toga što je zanimljiv i uvek drugačiji, ovo je jedna od najtraženijih rola u gejming industriji i ona koja se dosta teško nalazi.
Na ovom mitapu imaćete prilike da čujete:
- Kreirajte savršenog neprijatelja: Kako uklopiti gejm dizajn neprijatelja u ograničenja sveta u kojem se nalazi? – U dizajnu AA i AAA naslova gejm dizajneri moraju da paze na mnogo varijabli. Iako često smešteni u fantastičnim svetovima, karakteri moraju da se ponašaju po nekim ustaljenim zakonitostima i logici koju su napravili kreatori igre. Videćemo kako se to sve uklapa.
- Game Dizajn u indie igrama, kako se izboriti sa haosom? – Koje su specifičnosti gejm dizajna u indie studiju? Koje su veštine potrebne? Prolazak kroz proces game dizajna i njegovu haotičnost pri kreiranju igre Water Me and You. Prikaz indie Game Dizajn dokumenta i njegova primena. Kada je dosta novih mehanika? Kada je dosta iteracija? So many questions.
- AAA Game Design – Ubisoft Belgrade TBA
- Playing Narratoves i Shift2Games – Kako ući u gejming industriju? Lakše danas nego ranije, uz pomoć regionalnih programa i sajtova. Sve o tome i kako naći pomoć, na kraju mitapa.
Ulaz na mitap je besplatan za sve, a pozivamo vas da obavezno ostanete sa nama nakon predavanja da se upoznamo uz piće i produžimo razgovor o našoj omiljenoj temi, a to su video igre. Vidimo se u prostoru Tershouse.
*** Ove godine, ovaj program ne bi bio moguć bez podrške projekta RECONOMY, kao i posvećenih partnera iz industrije – kompanija 3Lateral / Epic Games, Ubisoft Belgrade, i Two Desperados. Pored njih, u projektu učestvuju i platforma i festival A Maze. / Berlin, kao i Goethe-Institut i Francuski institut u Srbiji.
RECONOMY je regionalni inkluzivni i zeleni program ekonomskog razvoja Švedske razvojne agencije Sida, koji sprovodi HELVETAS Swiss Intercooperation, u saradnji sa organizacijom Help – Hilfe zir Selbsthilfe e.V i ostalim partnerima u zemljama Zapadnog Balkana i Istočnog Partnerstva.