FOR THE WIN! – B2B + Stakeholder program

Konferencija 26.05.2023.
Vreme 14 - 16 h
Jezik English
Lokacija Muzej jugoslovenske kinoteke
Cena Besplatno, po pozivu

FOR THE WIN! – B2B + Stakeholder program

For the Win! je nov i jedinstven događaj u evropskom prostoru za razvoj igara. Posle bogatog prošlogodišnjeg programa, sa ponosom predstavljamo drugo izdanje kao dvodnevno iskustvo ovog maja!

FTW! je besplatan, pozivni događaj koji se prostire na nekoliko lokacija, smešten u prestonici jednog od najbrže razvijajućih lokalnih ekosistema za razvoj igara u Evropi.

Ono što čini FTW! drugačijim od drugih konferencija za programere igara je njihov ekosistemski pristup, kako to volimo da zovemo. FTW! ima za cilj da prati šire trendove relevantne za zajednicu razvoja igara i želi da uključi zainteresovane strane, evropska i nacionalna trgovinska udruženja i donosioce odluka, kao i da premosti različite evropske regione.

Želimo da pokrijemo teme kao što su politike vezane za razvoj igara na evropskom i lokalnom nivou, odnose između akademskog sektora i industrije, i šire. Posebno smo ponosni što nam se pridružuju predstavnici mnogih relevantnih industrijskih udruženja – poput IGDA, EGDF, ISFE i UKIE – i što organizujemo poseban radni okrugli sto za predstavnike akademskog sektora Srbije u saradnji sa Britanskim savetom.

UČESNICI STEJKHOLDERSKOG MODULA

Jari Pekka Kaleva Managing Director @European Game Developer Federation (EGDF) + Benjamin Seignovert Policy & Public Affairs Manager @Interactive Software Federation of Europe (ISFE) + Natasha Skult Chair-Emeritus @International Game Developers Association (IGDA) + Shahneila Saeed Head of Education @UKIE + Tansu Kendirli Turkish Game Designers, Developers Producers & Publishers Association @OYUNDER + Güven Çatak Founder/Director @Bahcesehir University Game Lab Istanbul (BUG) + Andreea Sava Events Manager @Romanian Game Developers Association (RGDA) + Simay Dinç Founder @Women in Games Turkey + Gorast Cvetkovski President @Macedonian Game Developers Association (MAGDA) + Aleksandar Gavrilović Secretary @Croatian Game Developers Alliance (CGDA)

B2B MODUL

Na ovoj stazi ćemo prevazići program fokusiran na mobilne uređaje na programu Gamecamp x AppHub, i bićemo domaćini predavanja, panela i Q&A sesija sa predstavnicima lokalnih i regionalnih kompanija i studija koji su uključeni i u “core” razvoj igara i pružanje relevantnih i povezanih usluga. Dotaknućemo se odabranih tema iz oblasti poslovnog razvoja, AA do AAA proizvodnje, studija slučaja i još mnogo toga.

Među učesnicima su neki od lokalnih, regionalnih i međunarodnih lidera industrije: Mike Sanders VP of Creative Technology @Activision/Blizzard/King, Uroš Banješević CCO @Mad Head Games, Miroslav Mićević Director of Operations @Ebb Software, Uroš Sikimić Business Development Lead @3Lateral/Epic Games, Mitja Stegne Seniro Lead Marketing Video Expert @Outfit7, Doruk Demisar Co-Founder @Digi Game Startup Studio, Marko Ristić COO @Tria and Ivan Vasiljević Founder @Digital Asset Tailors.

Konferencija se realizuje uz podršku brojnih partnera, među kojima su kompanije GoogleOutfit73 Lateral/Epic Games i Two Desperados, kao i organizacije kao što su Britanski savetUSAIDSwissEPMEDIA Desk Kreativna EvropaSrbija inoviraICT HubPreduzmi ideju i superklaster Creative Tech Serbia. Glavni medijski partner je Netokracija.

Uroš Banješević,
CCO, Mad Head Games
O predavaču

Kao jedan od pionira game developmenta u regionu i Chief Creative Officer studija Mad Head Games, Uroš iza sebe ima skoro dvadesetogodišnje iskustvo iz domena 2D i 3D arta, animacije i game dizajna.

Pored toga što je jedan od osnivača Mad Head Games studija i jedan od pionira game developmenta u Srbij, Uroš je i dobitnik nekoliko svetskih nagrada na polju digitalne grafike. Sa preko 30 projekata na kojima je vodio timove MHG studija, naučio je mnogo o porazu, istrajnosti i uspehu. Uroš je sa razlogom promenio svoj status mladog developera u veterana industrije.

Miroslav Mićević,
Director of Operations, Ebb Software
O predavaču

Miroslav je u industriji video igara 8 godina i bavio se različitim stvarima u brojnim studijima: od marketinga, komjuniti menadžmenta, preko razvoja poslovanja, do produkcije, organizovanja timova i pravljenja strategije studija.
Motivaciju pronalazi u neiscrpnom proširivanju vidika, otvaranju novih prilika, i beskrajno inspirativnom radu sa različitim ljudima.

Natasha Skult,
CEO, MiTale
O predavaču

Natasha Skult je izvršna i kreativna direktorka MiTale, kompanije za razvoj igara iz Finske koja se fokusira na iskustva zasnovana na naraciji i gamifikaciju. Aktivan je član finske i međunarodne industrije igara kao predsednik We Love Games i predsedavajući emeritus IGDA. Pored rada u industriji, aktivna je u akademskom istraživanju interaktivnog pripovedanja sa kvantnim računarstvom i predaje kurseve dizajna igara i (digitalne) umetničke produkcije na Univerzitetu u Turkuu.

Michael Sanders,
Potpredsednik za kreativne tehnologije i vizuelne usluge, Activision/Blizzrad/King
O predavaču

Mike Sanders je potpredsednik za kreativne tehnologije i vizuelne usluge u kompaniji Activision, koji nadgleda inovacije u umetnosti, animaciji i produkciji u Activision-ovim franšizama igara, pre svega Call of Duty. Mike se fokusira na uvođenje filmskog VFX kvaliteta u razvoj igara i novim tržištima kreiranja sadržaja.

Prethodno je bio direktor vizuelne produkcije za Industrial Light & Magic, sarađujući sa Diznijevim odeljenjima kao što su Lucasfilm, Pixar, Marvel i Imagineering i izgradio je veliki deo temeljne kreativne tehnologije ILMxLAB-a. Ima mnogo nagrađenih patenata za digitalnu produkciju i virtuelnu kinematografiju. Godine 2009, Majkl je priznat od Producentskog saveza Amerike kao član njihove inauguracione liste Digital 25 za najistaknutije saradnike u digitalnom pripovedanju priča.

Majk je jedan od vodećih stručnjaka u industriji zabave za napredne tehnologije za realizam kompjuterske grafike za filmove i igre. Ima preko 25 godina iskustva u stvaranju najsavremenijih slika za više od 100 velikih filmova i AAA naslova. Majk je radio sa većinom vrhunskih reditelja i sa svakim većim studijima, uključujući tako nezaboravne projekte kao što su digitalna glumačka ekipa u Titaniku, mnoge efekte u nastavcima Ratova zvezda, tehnologiju “iza scene” koja je pokrenula Avatar, i uverljive likove u Piratima sa Kariba.