FOR THE WIN! – 100% gejm dev konferencija

Konferencija 29.05.2025.
Vreme 9.30 - 18.30
Jezik engleski
Lokacija mts Dvorana
Cena 69 EUR

FOR THE WIN! – 100% gejm dev konferencija

Jedina domaća konferencija u potpunosti posvećena domenu razvoja video-igara, FOR THE WIN!, uskoro će predstaviti svoje četvrto izdanje. Bogat program predavanja, panela i radionica očekuje vas 28. i 29. maja, uz više od 50 govornika iz čitave Evrope. Prvi put i prilika za indi studije da pičuju pred publikom i, još važnije, inostranim izdavačima.

Više od 500 posetilaca ponovo će se okupiti 29. maja u mts Dvorani, na četvrtom izdanju ovog profesionalnog događaja, uz masterclass posvećen AI-u u gejming produkciji, koji će biti održan dan ranije. Na stranici na kojoj su predstavljeni govornici možeš pogledati 50 zapaženih imena koja će nam se pridružiti ove godine iz Poljske, Francuske, Finske, Švedske, Velike Britanije, Portorika, Slovenije, Hrvatske, Rusije i Slovačke, uz brojne domaće developere.

Kao i svake godine, FTW! publici nudi zanimljiv miks predavanja, panela i radionica koji su naklonjeni kako onima koji razvijaju igre za mobilne uređaje, tako i developerima i dizajnerima core igara, ili pak drugim creative-tech nišama. Neke od tema koje će ove godine biti u fokusu su izdavaštvo (publishing), upotreba AI alata u produkciji, monetizacija reklama, novosti vezane za najvažnije game engine-e (Unity i Unreal Engine), externaldevelopment (odnosno outsourcing), kao i i teme vezane za otpornost na krizu koja u okvirima gejming industrije i dalje ne posustaje.

Među renomiranim kompanijama, ali prvi put i izdavačima, čiji će se predstavnici naći pred publikom u Beogradu su CD PROJEKT RED, Anshar Studios, Outfit7, Unity, Intel, 3Lateral/Epic Games, Aurora Punks, Old Skull Games, Sperasoft, Raw Fury, Bright Gambit, Spectral Games, Untold Tales, Shosha Games, Foxy Voxel, Chat3d, Grindstone, Herocraft, Untold Tales, GameBiz Consulting, Kando Factory, Narwhal Accelerator i mnogi drugi.

Detaljan program možeš pogledati ovde.

Šta te očekuje?

Program će biti podeljen u nekoliko sala:

Sala 6 – glavni program

Ovde će biti smeštena srž konferencije, uključujući Fireside Chat sa Timom Braunom (Tim Brown) i drugim velikim imenima iz industrije, kao i segment Game Slice posvećen pablišingu, gde će i neki indi timovi predstaviti svoje projekte žiriju i publici.

Sala 5 – Mobile track & more

Program u ovoj sali počeće izlaganjima fokusiranim na igre za mobilne uređaje, ali će se doticati i drugih tema, kao što su VR, tehnologija, marketing product analytics i mnoge druge.

Sala 4 – Stakeholder roundtable

Od 11.00 do 13.00 časova u Sali 5 održaće se okrugli sto koji će biti fokusiran na teme akceleracije i inkubacije.

Press Center – Shift2Games program

O besplatnim predavanjima za one koji su tek zakoračili u industriju ili im je to plan, možeš više videti ovde.

Sprat bar, Dečanska 14 – Žurkaaa!

Posle završetka programa, od 20.00 do 1.00 FTW! se seli u Cetinjsku, networking i party srce Beograda.

 

FOR THE WIN! su ove godine omogućile i podržale kompanije Outfit7, Unity, Playstudios Europe, 3 Lateral/Epic Games, Poljski institut, Francuski institut, MEDIA Desk Srbija i Hotel Metropol Palace

Tim Browne,
CPO i koosnivač, Bright Gambit
O predavaču

Tim je strastveni predstavnik industrije video-igara već 26 godina. Počevši kao Level dizajner, Tim je napredovao do kreativnog direktora u okviru gejm dizajna. Radio je u raznim kompanijama, uključujući Activision/Blizzard/King, Ubisoft, Avalanche Studios i Codemasters. Takođe je radio na nekim dobro poznatim igrama, uključujući tri naslova Assassin’s Creed-a, Candy Crush franšizu, Operation Flashpoint i mnoge druge.

Sada radi kao CPO kompanije Bright Gambit, koju je osnovao sa drugim veteranima industrije i istomišljenicima, fokusirajući se na podršku nezavisnim developerima koji pokušavaju da prodru u industriju.

Nicolas Briere,
CEO i kreativni direktor, Old Skull Games
O predavaču

Strastveni preduzetnik i gejm dizajner (Activision, Ankama), Nikolas je deo industrije video-igara skoro dve decenije. Kao suosnivač Old Skull Games-a, vodio je kreiranje brojnih igara i rast studija do tima od 80 ljudi, čime su postali ključni igrač u Francuskoj. Sarađivao je sa Ubisoft-om, Apple-om i Netfliksom na projektima kao što su Valiant Hearts: Coming Home, Sponge Bob: Patty Pursuit i Criptical Path.

Na osnovu svog preduzetničkog iskustva, takođe podržava mlade studije i specijalizovane škole, pomažući kreatorima da strukturiraju svoje projekte i predvide promene na tržištu. Uveren da industrija prolazi kroz duboke transformacije — od uspona veštačke inteligencije do nove ekonomske dinamike — pomno prati promene koje oblikuju budućnost igara. Njegov pristup spaja pragmatizam sa dugoročnom vizijom, težnjom ka održivim i inovativnim modelima.

Magdalena Cielecka,
Head of Production, Anshar Studios
O predavaču

Developerka igara sa više od deset godina iskustva kao producentkinja, Magdalena je radila na avanturističkim igrama kao što su serijal Grim Legends, Irony Curtain: From Matryoshka with Love i narativni RPG pod nazivom Gamedec. Trenutno je na poziciji šefice produkcije u studiju Anshar.

Doktor je humanističkih nauka sa tezom o strukturama dijaloga u video-igrama, naučnica i edukatorka. Više od deset godina bila je predavačica u oblasti dizajna igara na Jagelonskom univerzitetu i Evropskom univerzitetu Tišner (trenutno deo SWPS univerziteta) u Krakovu. U periodu između 2019. i 2022. takođe je radila kao zamenica dekana i naučna koordinatorka programa Gejm dizajn na Evropskom univerzitetu Tišner.

Oorganizovala je šest međunarodnih konferencija iz oblasti studija igara u Krakovu i Katovicama. Bila je kustoskinja sekcije video-igara festivala Ars Independent 2024, članica je programskog odbora Digital Dragons konferencije i žirija CEEGA takmičenja već 5 godina.