I ove godine Asocijacija industrije video igara Srbije i partneri organizovali su osmomesečni program tokom kojih 35 mladih umetnika i umetnica (koji se bave kreativnim pisanjem, 2D i 3D umetnošću, dizajnom zvuka i animacijom) uče kako se prave video igre. U toku ovih osam meseci brojna predavanja, praktične vežbe i posete studijima uvodili su ih u industriju video igara, a uz stručnu podršku mentora razvijali su koncepte za svoje prve projekte.
Ovaj događaj je sam kraj njihovog rada. Seadm timova uživo će prezentovati svoje projekte pred žirijem, a tema koja im je poslužila kao osnova za igre su klimatske promene. Stručni žiri koji će birati pobedničku prezentaciju čine:
-
Nikola Damjanov, Lead Artist, Nordeus
-
Bojan Brankov, Engine Programmer, 3Lateral
-
Aleksandar Nedović, Associate Lead UI Artist,
-
Marko Šovljanski, Lead 3D Artist, Mad Head Games
Pored prezentacija, posetioci će imati priliku da čuju predavanje Procedura, ne fiskultura! Ko je do sada slušao predavanja Nikole Damjanova, zna da se radi o nekome ko pored svog znanja, neguje i svoju neiscrpnu radoznalost. Ovo ga vodi na put stalne optimizacije i isprobavanja svih živih alata.
Da bi napravili jedan aset treba nam veština, da bi ih napravili 1000 treba nam čudo! U takvim situacijama, proceduralni sistemi su vaš prijatelj i spasilac. Ovo predavanje će pokazati nekoliko praktičnih primera kako takvi sistemi ne samo da podmazuju produkciju već i čačkaju maštu.
***
Ovaj program ne bi bio moguć bez podrške projekta RECONOMY*, kao i posvećenih partnera iz industrije – kompanija 3Lateral kao deo Epic Games i programskog partnera Centar za promociju nauke (CPN). Pored njih, u projektu učestvuju i Goethe-Institut i Francuski institut u Srbiji.
*RECONOMY je regionalni inkluzivni i zeleni program ekonomskog razvoja Švedske razvojne agencije Sida, koji sprovodi HELVETAS Swiss Intercooperation, u saradnji sa organizacijom Help – Hilfe zir Selbsthilfe e.V i ostalim partnerima u zemljama Zapadnog Balkana i Istočnog Partnerstva.