Izuzetno nam je drago što se ponovo vraćamo u Niš, u Naučno tehnološki park, gde ćemo na primeru nekih od najuspešnijih domaćih igara imati prilike da naučimo osnove, ali i malo naprednije primene ekonomije u igrama.
Za sve koji se bave gejm dizajnom, obradom podataka, marketingom, balansiranjem igre i donošenjem odluka vezanih za poslovanje, naši predavači pripremili su sledeće prezentacije i studije slučaja:
Ekonomija u multiplejer mobilnim igrama
U par praktičnih koraka, objašnjavamo teorijske osnove ekonomije u igrama, uravnotežene ekonomije uz par grafikona i dijagrama. Studija slučaja 1: Battle pass, Clash Royale (kompletna ekonomija sa simulacijom, forumulama, verovatnoćom…) Studija slučaja 2: PVP battle, ELO rating, Armed Heist (ekonomija sa simulacijom, formulama…)
Ekonomija u free to play igrama sa linearnim progresom
Kako skrojiti korisne event-e i ispratiti ponašanje korisnika? Kako primenjivati AB testove? Kako koristiti podatke da biste formirali bolje iskustvo ali ne naškoditi prihodima i user engagement-u? Kako detektovati probleme u proizvodu i naći najbolja rešenja za realizaciju? Analiza iskustva Peaksel tima u okviru optimizacije F2P igara.
Prisustvo na događaju je besplatno, a prijave obavezne na RSVP linku.
***
Ovu aktivnost lansira superklaster Creative Tech Serbia, uz podršku USAID Srbija i ICT Hub Beograd, (kroz projekat Srbija Inovira). Više o supereklasteru Creative Tech Serbia možete pročitati ovde.