Create in Unity

Poseban događaj 12.11.2024.
Vreme 16.00 - 20.00
Jezik engleski
Lokacija Prostor Miljenko Dereta
Cena besplatno

Create in Unity

Unity Technologies, kompanija koja razvija jednu od dominantnijih softverskih platformi za razvoj 2D i 3D video-igara, VR iskustava i drugih formi digitalne kreativnosti - Unity Engine - prvi put predstavlja događaj za profesionalce u Srbiji, u saradnji sa SGA. U utorak, 12. novembra, bićete u prilici da čujete eksperte iz Unity-a, ali i predstavnike lokalne zajednice koji svakodnevno u svom radu koriste ovaj engine.

Unity je moćan engine za kreiranje igara i interaktivnih iskustava. Dizajniran je da pojednostavi razvoj igara tako što obezbeđuje prefabrikovane alate i funkcije koje programeri mogu da koriste za razvoj svojih projekata. Platforma omogućava kreiranje i manipulisanje objektima unutar 2D ili 3D okruženja, a često pronalazi svoju upotrebu i u razvoju VR/XR i drugih imerzivnih iskustava u domenu arhitektonske vizeulizacije i dizajna interakticije.

U okvirima domaće gejming industrije oko 40% programera radi na Unity-u, dok su skoro svi projekti posvećeni razvoju igara za mobilne uređaje bazirani na ovoj platformi. Stoga je od posebnog značaja što je SGA u prilici da zajedno sa kompanijom Unity Technologies predstavi prvi zvanični Unity event u SrbijiCREATE IN UNITYkoji će okupiti lokalnu zajednicu posvećenu kreiranju sa ovim alatom.

Create in Unity biće održan u Prostoru Miljenko Dereta (Dobračina 55) u utorak, 12. novembra između 16.00 i 20.00 časova, nakon čega ćemo nastaviti sa neformalnim druženjem.

Događaj je pre svega namenjen profesionalcima i besplatan je uz obaveznu registraciju. Zvaničan jezik događaja biće engleski. 

Svi učesnici i učesnice imaće priliku da osvoje jednu od dve UNITY PRO LICENCE (u vrednosti od 2 040 USD po licenci), koje ćemo nasumično podeliti putem tombole na samom kraju događaja.

Program možeš preuzeti ovde.

U duhu zajednice, ono što je posebno za ovaj događaj jeste to da zainteresovani lokalni Unity eksperti mogu da prijave svoje 15-minutne prezentacije, koje mogu predstaviti u okviru Unity Code Peer Review segmenta. Ovo je prilika da sa kolegama razmeniš iskustva o konkretnim tehničkim rešenjima, ili prezentuješ svoje zanimljive studije slučaja – bilo da se radi o mobile gejm developmentu ili drugim oblastima. Svoje interesovanje za ovaj deo programa možeš izraziti u okviru prijavnog formulara za događaj.

Šta još zainteresovani profesionalci mogu da očekuju na događaju?

  • Prilike da razgovaraju direktno za predstavnicima Unity Technologies;
  • Najsvežije informacije o novim i budućim opcijama Unity-a, direktno „sa izvora”;
  • Zanimljiva predavanja i prezentacije domaćih i stranih eksperata;
  • Q & A sesije;
  • VR demo korner;
  • Teme vezane za mobile gejm dev, VR/XR, ne-gejming primene Unity-a, asset workflows, cross-platform graphics i mnoge druge.

Među najavljenim gostujućim govornicima su Šon Toterdejl (Frontend Engineering Manager, Unity), Majk Geig (Senior Manager, Games & Digital Productions, Unity), Mark Šonegal (Advocacy Manager, Unity) i Danijel Birvirt (Daniel Bierwirth, Senior Solutions Engineer, Unity). Pored njih očekuju se i zanimljiva predavanja od strane domaćih studija: Ljuka Miljuš (Oox Limited), Đorđe Marković (Bohemian Pulp), Bojan Mirosavljević (Senior Software Engineer Contractor), Nikola Stojanović (Elektronski fakultet, Niš) and Miloš Novaković (DogolatChocolat).

Create in Unity je prvi događaj u saradnji SGA i Unity Technologies, i početak bližeg povezivanja i profesionalnog razvoja domaće zajednice koja koristi ovu tehnologiju, bilo da je reč o projektima u domenu gejming industrije ili drugih sfera digitalne kreativnosti.

Pridružite se, povežite se sa kolegama i unapredite svoj rad u okviru Unity-a!

Sean Totterdell,
Frontend Engineering Manager, Unity Technologies
O predavaču

Šon je Engineering Manager u Unity Technologies, ​​gde vodi razvoj Asset Manager veb i alata za saradnju. Strastveni gejmer društvenih i video-igara, voli da stvara priče i deli igre sa prijateljima, što mu pomaže da ostane povezan sa ljudima širom sveta. Pre nego što se pridružio Unity-u, Šon je usavršavao svoje veštine u SolarWinds i SentryOne, igrajući ključnu ulogu u razvoju proizvoda za upravljanje bazama podataka zasnovanih na cloud-u. Njegovo putovanje počelo je podučavanjem Unity-a tinejdžerima i on se oslanja na to iskustvo kako bi osigurao da njegov rad olakšava život programerima.

 

Mike Geig,
Senior Manager, Games/Digital Productions, Unity Technologies
O predavaču

Majk je lider Advocacy and Community sektorta u u Unity Technologies, ​​gde njegova strast za obrazovanjem i inspirisanjem kreatora može da zablista. Pre nego što se pridružio Unity-u 2013. godine, iskusio je život kroz prizmu indie igara, kao univerzitetski nastavnik, pa čak i nakratko di-džej za venčanja. Gejmer u srcu, Majk voli da bude advocate jer time gradi sjajne i apsurdne Unity projekte dok gejm dev čini zabavnim i pristupačnim za sve. Njegova omiljena pitanja su ona koja ga teraju da kaže: „Vau, nemam pojma… Hajde da saznamo!“

Mark Schoennagel,
Advocacy Manager & Evangelist, Unity Technologies
O predavaču

Mark je Advocacy Manager u Unity Technologies, ​​sa velikim tehničkim iskustvom u 3D animaciji i renderovanju filmova, video-igarama i industrijskoj aplikaciji. Kao veterinar VFX industrije sa skoro 30 godina iskustva, Mark je bio u prvom redu od skromnih početaka time-intensive ray tracing-a, pa sve do današnjih real-time LED megawall-ova sa više GPU-a. Pored ogromnog znanja o tehnologiji 3D igara, Mark je nagrađivani prezenter sa privlačnim stilom prikazivanja komplikovanih tehnologija. Kada nije na pozornici, Mark uživa u Formuli 1, sim trkama, fotografiji i iskustvima virtuelne stvarnosti.

Daniel Bierwirth,
Senior Solutions Engineer, Unity Technologies
O predavaču

Danijel je Senior Solutions Engineer u Unity-ju. Ima iskustvo u oblasti digitalne fabrike automobila i interakcije čoveka između računara. Njegova stručnost leži u korišćenju tehnologije video-igara za industrijske primene, fokusirajući se na simulacije fizičkih aseta, procesa i okruženja. Njegov rad obuhvata Digital Twins, robotiku, veštačku inteligenciju i Computer Vision, sa ciljem poboljšanja operativne efikasnosti i saradnje u složenim sistemima.

 

Nikola Stojanović,
Profesor, Elektronski fakultet u Nišu
O predavaču

Dr Nikola Stojanović radi na Elektronskom fakultetu u Nišu, gde predaje Animaciju I i II, Animaciju karaktera, Virtuelnu realnost i druge predmete. Osim rada sa studentima, bio je angažovan i na projektu koje finansira Ministarstvo prosvete i nauke Republike Srbije, „Kompjuterska simulacija i 3D modeliranje originalnih patenata Nikole Tesle”, čiji se rezultati trenutno mogu videti na Međunarodnom aerodromu “Nikola Tesla” u Beogradu. Već pet godina  pod pokroviteljstvom Ministarstva za kulturu rukovodi projektom “Srbija 3D – Platforma za 3D digitalizaciju nepokretnih kulturnih dobara Srbije”, srbija3d.rs, čija je specifičnost 3D digitalizacija uz pomoć bespilotnih letelica, prikaz digitalizovanih objekata u virtuelnoj realnosti i HTML5 jeziku.