Kako je čičagliša došao u treću dimenziju – finalne prezentacije trećeg Playing Narratives ciklusa

Kristina Janković,
Executive Manager, SGA
14.03.2024.
Treći ciklus programa Playing Narratives doneo nam je šest originlanih koncepata za nove igre! Nakon osam meseci predavanja, timskog rada i vežbi, šest timova imalo je priliku da pred stručnim, međunarodnim žirijem na završnom događaju prezentuje svoje ideje. Od nula iskustva u gejming industriji do ozbiljnih javnih nastupa - bilo je divno pratiti njihov napredak.

Žiri završnog događaja Playing Narratives 2023 imao je tešku odluku, što ćete videti i sami kada odgledate ovih šest prezentacija. Iako su finalne ocene bile zaista blizu, pobedu je odneo tim Čiče Gliše. Uživajte u pitchevima pet timova Playing Narratives projekta i pokupite neke trikove, jer čekamo vašu prijavu za četvrti ciklus, do 24. marta putem ovog linka.

Pobednički pitch - The 3rd Dimension of a Stickman

Kada se u komšiluku pojavi 3D štampač, jedan Čiča Gliša beži sa papira da otkrije sebe u sasvim novoj dimenziji, što nikako ne odgovara Ludom Brisaču, Imperatoru svih Nacrtanih Stvari.

Puzzle adventure by Čiča Gliše:

Aleksandra Bulajić (3D Art), Aleksandar Andrić (Game Design & Animation), Uroš Andrić (Sound Design), Pavle Lazarević (Narrative Design & Project Management)

Čuvena dela u novom 3D izdanju - Frame of Mind

Poznate slike unutar muzeja su počele da se menjaju, a Damien, bivši umetnik, sada noćni čuvar u tom muzeju, pokušava da ih vrati u originalno stanje i izbavi se iz začaranog dana koji se stalno ponavlja.

Puzzle Adventure by Clockwork GP

Leona Stojković (Game Producer, 2D art), Milivoj Stanković (Game & Level design), Ivana Isailović (Narrative & Game writer), Luka Parivodić ( 3D art & Animaton), Ema Galić (Speaker, VFX & 3D art), Nikola Mihailović ( Music & Sound design)ž

Avantura iz snova - Dream weaver
Dara, mlada pripadnica južnoslovenskog plemena, otkriva svoju jedinstvenu sposobnost komuniciranja s prirodom putem zvuka. Udružujući snage sa starim hrastom Yarilom, kreće u opasnu avanturu unutar sveta sna, očajnički pokušavajući da sačuva svoj dom od uništavajućih sila tehnologije i zagađenja.
Puzzle adventure by Abrazarbo
Tamara Maksimović (Character Concept Art & UI Design), Sara Subanović (Environment Concept Art & Producer), Filip Karzić (3D Environment Art & Texture Art), Velimir Mitrović (3D Character Art & Animation), Isidora Simić (Level Design), Filip Gotovac (Sound Design), Stefan Cekić (Narrative & Game Design)
Misterije iz prošlosti - Dies Irae

Na putu ka večnoj agoniji, jedna izgubljena duša uspeva da pobegne sa reke Stiks i vrati se u telo Lea, francuskog džez pijaniste. Kako bi se spasao i potpuno izbavio iz čeljusti pakla, Leo mora da povrati sećanja iz svog života i da se suoči sa neoprostivim gresima koje je počinio.

Narrative thriller mystery by Dies Irae

Isidora Ćirić (Character & 3D Artist), Stojan Dobrički (VFX & 3D Artist), Tamara Marjanović (2D Artist), Dunja Milekić (Music & Sound Designer), Toma Paleček (Narrative and Game Design)

Avantura inspirisana japanskim folklorom - Spiritbound
Nanaši, nepromišljeni šegrt šinto sveštenika mora rešiti misteriju nestalog duha lisice i zaštititi svet jokaija od propadanja u haos.
Cozy adventure game by Shinto-pop
Marija Blagojević (Character model & 2D art), Mina Stanković (2D Character art), Marija Živković (2D Environment concept & art), Antonija Avdalović (Narrative, World building and lore), Ivana Lilić (Level Design, Texturing & 3D Art), Srdjan Omazić (Sound design & composition)
Eko AI u akciji - Planetfall

Atlas, odbačeni AI, se budi na djubrištu sa neobjašnjivim nagonom da jede djubre. Kroz fizičku i intelektualnu evoluciju on otkriva svoju istoriju i razlog zašto je završio tu.

Experimental arcade rougelite by Komunalna opozicija.

Vukašin Tarabić (narative & game design), Miloš Petković (sound design), Aleksa Vukić (3D & 2D art), Bogdan Golubović (3D art).

Ovaj program organizuje i sprovodi SGA (Serbian Games Association), ali on ne bi bio moguć bez podrške projekta RECONOMY, kao i posvećenih partnera iz industrije – kompanija 3Lateral / Epic Games, Ubisoft Belgrade, Two Desperados. Pored njih, u projektu učestvuju i platforma i festival A Maze. / Berlin, kao i Goethe-Institut i Francuski institut u Srbiji.

RECONOMY je regionalni inkluzivni i zeleni program ekonomskog razvoja Švedske razvojne agencije Sida, koji sprovodi HELVETAS Swiss Intercooperation, u saradnji sa organizacijom Help – Hilfe zir Selbsthilfe e.V i ostalim partnerima u zemljama Zapadnog Balkana i Istočnog Partnerstva.